دانلود فایل های پایان نامه در رابطه با عوامل-موثر-بر-ارزش-ویژه-برند-در-شرکت-های-دانش-بنیان- فایل ۴۵ – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
نتایج توصیف آماری حاصل درباره متغیر تعداد کارکنان، حاکی از آن است که از مجموع ۲۴ نمونه آماری،۲۹٫۲ درصد (۷ شرکت) کمتر از ۱۰ کارمند، ۳۳٫۳ درصد ( ۸ شرکت) ۵۰ تا ۲۵۰ کارمند و ۳۳٫۳ درصد ( ۸ شرکت) بیشتر از ۲۵۰ کارمند دارند .
شکل۴-۱۴-توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تعداد کارمند
۴-۳-آزمون مدل مفهومی تحقیق
۴-۳-۱-تحلیل استنباطی داده ها
بعد از تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها، به تحلیل استنباطی داده ها پرداخته می شود. در تجزیه وتحلیل استنباطی، فرضیه های تحقیق مورد ارزیابی و آزمون قرار میگیرند. برای تحلیل مدلها در روش مدل سازی معادلات ساختاری با رویکرد حداقل مربعات جزئی(PLS-SEM) مراحلی وجود دارد. مرحله اول، بررسی برازش مدل و مرحله دوم، آزمودن فرضیه های پژوهش می باشد(داوری،۱۳۹۲).
۴-۳-۲-آزمون اسپیرمن:
۱) رابطه متغیرهای رهبری و استراتژی های بازاریابی
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (Sig= 0.282) ، در نتیجه دو متغیر رهبری و استراتژی های بازاریابی رابطه ندارند.
۲) رابطه متغیرهای رهبری و تحلیل و درک بازار
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig=0.272) ، در نتیجه دو متغیر رهبری و تحلیل و درک بازار رابطه ندارند.
۳) رابطه متغیرهای رهبری و زیرساخت بازاریابی
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.264) ، در نتیجه دو متغیر رهبری و زیرساخت بازاریابی رابطه ندارند.
۴) رابطه متغیرهای تحلیل و درک بازار و آمیخته ی بازاریابی
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.064) ، در نتیجه دو متغیر تحلیل و درک بازار و آمیخته ی بازاریابی رابطه ندارند.
۵) رابطه متغیرهای استراتژی های بازاریابی و آمیخته ی بازاریابی
از آنجایی که sigکمتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.022) ، در نتیجه دو متغیر استراتژی های بازاریابی و آمیخته ی بازاریابی رابطه دارند.
۶) رابطه متغیرهای زیرساخت بازاریابی و آمیخته ی بازاریابی
از آنجایی که sigکمتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.006) ، در نتیجه دو متغیر زیرساخت بازاریابی و آمیخته ی بازاریابی رابطه دارند.
۷) رابطه متغیرهای آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند
از آنجایی که sig کمتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.020) ، در نتیجه فرض صفر رد می شود و با ۹۵ درصد اطمینان می توان گفت بین دو متغیر آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند رابطه وجود دارد.
۸) رابطه متغیرهای تحلیل و درک بازار و استراتژی های بازاریابی
از آنجایی که sig کمتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.022) ، در نتیجه دو متغیرتحلیل ودرک بازار واستراتژی های بازاریابی رابطه دارند.
۹) رابطه متغیرهای زیرساخت بازاریابی و تحلیل و درک بازار
از آنجایی که sigبیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.260) ، در نتیجه دو متغیر زیرساخت بازاریابی و تحلیل و درک بازار رابطه ندارند.
۱۰) رابطه متغیرهای رهبری و ارزش ویژه برند
– فرض صفر: دو متغیر با یکدیگر رابطه ندارند.
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.742) ، فرض صفر تایید می شود. در نتیجه دو متغیر رهبری و ارزش ویژه برند رابطه ندارند.
۱۱) رابطه متغیرهای رهبری و آمیخته ی بازاریابی
– فرض صفر: دو متغیر با یکدیگر رابطه ندارند.
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.606) ، فرض صفر تایید می شود. در نتیجه دو متغیر رهبری و آمیخته ی بازاریابی رابطه ندارند.
۱۲) رابطه ارزش ویژه برند و زیرساخت بازاریابی
– فرض صفر: دو متغیر با یکدیگر رابطه ندارند.
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.073) ، فرض صفر تایید می شود. در نتیجه دو متغیر ارزش ویژه برند و زیرساخت بازاریابی رابطه ندارند.
۱۳) رابطه متغیرهای ارزش ویژه برند و استراتژی بازاریابی
– فرض صفر: دو متغیر با یکدیگر رابطه ندارند.
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.419) ، فرض صفر تایید می شود. در نتیجه دو متغیر ارزش ویژه برند و استراتژی بازاریابی رابطه ندارند.
۱۴) رابطه متغیرهای ارزش ویژه برند و تحلیل و درک بازار
فرض صفر: دو متغیر با یکدیگر رابطه ندارند.
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.227) ، فرض صفر تایید می شود. در نتیجه دو متغیر ارزش ویژه برند و تحلیل و درک بازاررابطه ندارند.
۱۵) رابطه متغیرهای زیرساخت بازاریابی و استراتژی بازاریابی
فرض صفر: دو متغیر با یکدیگر رابطه ندارند.
از آنجایی که sig بیشتر از ۰٫۰۵ شده است (sig= 0.170) ، فرض صفر تایید می شود. در نتیجه دو متغیر زیرساخت بازاریابی واستراتژی بازاریابی رابطه ندارند.
جدول ۴-۱۸- همبستگی میان متغیرهای پژوهش
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 02:11:00 ق.ظ ]
|