منابع کارشناسی ارشد با موضوع مدل رفتار مصرف کننده نسبت … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
فرضیه ۲: عوامل فردی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه۲-۱: ملیگرایی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۲-۲: اثر کشور مبدأ بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۲-۳: سبک زندگی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۴-۲: تجربه خرید بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۲-۵: باورهای اقتصادی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۲-۶: باورهای مذهبی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۳: عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۳-۱: ادراک از نوآوری محصول بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۳-۲: اعتماد به محصول بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۳-۳: کیفیت ادراک شده بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۳-۴: ریسک ادراک شده بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر منفی و معنیدار دارد.فرضیه ۳-۵: ارزش ادراک شده بها بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۳-۶: شیوه های تبلیغات و ارتباطات بازاریابی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۳-۷: توزیع بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۳-۸: ادراک از بومی بودن محصول بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۴: عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۴-۱: ادراک از نوآوری محصول ملی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۴-۲: اعتماد به محصول بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۴-۳: کیفیت ادراک شده بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۴-۴: ریسک ادراک شده بر قصد خرید محصول ملی تاثیر منفی و معنیدار دارد.فرضیه ۴-۵: ارزش ادراک شده بها بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۴-۶: شیوه های تبلیغات و ارتباطات بازاریابی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۴-۷: توزیع بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۴-۸: ادراک از بومی بودن محصول بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۵: عوامل مربوط به دولت و فعالیتهای عمومی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت ومعنیدار دارد.فرضیه ۵-۱: حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۵-۲: فعالیت رسانههای جمعی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۶: عوامل مربوط به دولت و فعالیتهای عمومی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.فرضیه ۶-۱: حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۶-۲: فعالیت رسانههای جمعی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۷: نگرش مصرف کننده نسبت به محصول ملی بر قصد خرید محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
فرضیه ۸: قصد خرید محصول ملی بر وفاداری محصول ملی تاثیر مثبت و معنیدار دارد.
روششناسی پژوهش
روش تحقیق بکار رفته در این پژوهش پیمایشی میباشد. به منظور تهیه مبانی و ادبیات موضوع تحقیق و جمع آوری اطلاعات از روش کتابخانهای شامل کتب، مجلات ، پایان نامهها و جستجو در اینترنت و برای جمع آوری دادهها و اطلاعات مربوط به مشتریان از پرسشنامه استفاده خواهد شد.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
در این پژوهش حوزه کاری، محصولات لوازم خانگی تعیین گردید. دلیل انتخاب این طبقه از محصول این است که استفاده از چنین محصولاتی فراتر از برطرف کردن نیازهای کارکردی مصرف کنندگان است و می تواند جنبه های نمادین داشته باشد و باتوجه به اینکه استفاده از این محصولات به عنوان محصولات عمومی در چشم دیگران می آید، به نظرمیرسد در این طبقه از محصول، مصرف کنندگان خارجی یا داخلی، محصول را نمادی برای بیان جنبه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی خود تلقی نمایند.
جامعه آماری مطالعه حاضر را کلیه مصرفکنندگان لوازم خانگی در سطح شهر شیراز تشکیل میدهند. بدین منظور شهر شیراز به مناطق نهگانه شهرداری تقسیم، سپس به روش نمونهگیری تصادفی طبقهای در دسترس، پرسشنامه مربوطه متناسب با حجم هر طبقه در مناطق نهگانه توزیع گردید.
به منظور تجزیه و تحلیل دادهها نیز از روش مدل سازی معادلات ساختاری و نرم افزار۲۰ Amos و SPSS استفاده شد.
تعریف واژگان
اثر کشور مبدأ: اثر کشور مبدأ مجموعه کلی استنباط شده در مورد یک کشور خاص میباشد که دارای ارزش اطلاعاتی است (رنجبریان و قلی زاده شغل آباد، ۱۳۸۷)
تجربه خرید محصول: خرید و استفاده قبلی مصرف کننده از یک محصول خاص را تجربه خرید میگویند (Ling, Chai, & Rew, 2010)
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 01:47:00 ق.ظ ]
|