پایان نامه ارشد : پروژه های پژوهشی درباره :تاثیر پرورش سرمایه انسانی … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
سطح معناداری (sig)
متغیر کاهش بهای تمامشده ارائه خدمات درسازمان.
۰.۰۰۰
۴-۳-۲-۲ بررسی فرضیه دوم :
فرضیه دوم عبارتست از : پرورش سرمایه انسانی بر تمایز خدمات سازمان تاثیر دارد.
برای بررسی این فرضیه ابتدا باید خاطر نشان نمود که با توجه به مطالب ارائه شده و اثبات نرمال بودن داده ها با توجه به بدست آمدن p-valueبرای متغیرها و بزرگتر بودن ان از ۰۵% ،لذا میتوان با اطمینان ۹۵% نرمال بودن را تعیین نمود.پس از ازمون پارامتری (t) نمونه ای (یک طرفه) برای بررسی فرضیه استفاده کنیم .
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
: پرورش سرمایه انسانی بر تمایز خدمات سازمان تاثیر ندارد.
: پرورش سرمایه انسانی بر تمایز خدمات سازمان تاثیر دارد.
در این ازمون مقدار احتمال مربوط به بررسی معنی داری فرض برابر با ۰۰۰/۰می باشد .که از ۰۵/۰ کوچکتر است ، بنابراین با ضریب اطمینان ۹۵% میتوانیم فرض صفر را مبنی بر اینکه پرورش سرمایه انسانی بر تمایز خدمات سازمان تاثیر دارد تایید می شود.
در این قسمت نیز نتایج ازمون ارائه شده است ، در این ازمون انحراف معیار برابر ۲۷% و میانگین نیز برابر با ۳.۱۶ میباشد.
در جدول زیرنتایج ازمون یک نمونه ای یک طرفه فرضیه دوم نشان داده شده است.
جدول (۴-۱۴) زمون یک نمونه ای فرضیه دوم
متغیر
میانگین
انحراف معیار
خطای استاندارد میانگین
T
سطح معنی داری
تمایز خدمات سازمان
۳.۱۶
۲۷%
۰۲%
۶.۳۸
۰۰۰.
۴-۳-۲-۳ بررسی فرضیه سوم :
فرضیه سوم عبارتست از : پرورش سرمایه انسانی بر تمرکز بر مشتریان در سازمان تاثیر دارد.
برای بررسی این فرضیه ابتدا باید خاطر نشان نمود که با توجه به مطالب ارائه شده و اثبات نرمال بودن داده ها با توجه به بدست آمدن p-valueبرای متغیرها و بزرگتر بودن ان از ۰۵% ،لذا میتوان با اطمینان ۹۵% نرمال بودن را تعیین نمود.پس از ازمون پارامتری (t) نمونه ای (یک طرفه) برای بررسی فرضیه استفاده کنیم .
: پرورش سرمایه انسانی بر تمرکز بر مشتریان در سازمان تاثیر ندارد.
: پرورش سرمایه انسانی بر تمرکز بر مشتریان در سازمان تاثیر دارد.
در این ازمون مقدار احتمال مربوط به بررسی معنی داری فرض برابر با ۰۰۰/۰می باشد .که از ۰۵/۰ کوچکتر است ، بنابراین با ضریب اطمینان ۹۵% میتوانیم فرض صفر را مبنی بر اینکه پرورش سرمایه انسانی بر تمرکز بر مشتریان در سازمان تاثیر دارد تایید می شود.
در این قسمت نیز نتایج ازمون ارائه شده است ، در این ازمون انحراف معیار برابر ۴۸% و میانگین نیز برابر با ۳.۴۴ میباشد.
در جدول زیرنتایج ازمون یک نمونه ای یک طرفه فرضیه سوم نشان داده شده است.
جدول (۴-۱۵) زمون یک نمونه ای فرضیه سوم
متغیر
میانگین
انحراف معیار
خطای استاندارد میانگین
T
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 10:19:00 ق.ظ ]
|