راهکارها و پیشنهادهای مرتبط با فرضیه فرعی چهارم

    1. برنامه ریزی برای دسترسی به خدمات سازمان های دولتی با کمترین اطلاعات شخصی افراد
    1. استفاده از امکانات امنیتی و اطمینان دادن به استفاده کنندگان در خصوص امنیت فضای مجازی

پیشنهادهایی برای محققان آینده

    1. بررسی تاثیر نگرش های کارکنان بروی کیفیت خدمات دولت الکترونیک
    1. شناسایی راهکارهایی برای تشویق شهروندان برای استفاده از خدمات سازمان های دولتیی بصورت الکترونیک
    1. طراحی مدلی برای ارتقاء اثربخشی سازمان های دولتی داری الکترونیک
    1. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بروی کیفیت خدمات دولت الکترونیک

منابع و مأخذ

منابع فارسی

    1. الوانی، سید مهدی و دانایی فرد، حسن.۱۳۸۰؛ “مدیریت دولتی و اعتماد عمومی”، دانش مدیریت؛ شماره۵۵
    1. احمدی مهربانی، محمدرضا، ۱۳۸۳،”مدیریت بر مبنای اعتماد” ،توسعه مدیریت، شماره ۴۶
    1. باربرا , میزنال (۱۳۸۳) ” بررسی مفهوم اعتماد در میان جامعه شناسان کلاسیک ” ، ترجمه ناصرالدین غراب , نمایه پژوهش , سال پنجم , تابستان ۱۳۸۳
    1. زرندی، سعید و عابدی جعفری ، عابد ، ۱۳۸۸ ،”بررسی مفهوم اعتماد در شهر الکترونیک “
    1. عزیزی ، اسماعیل و رمضانی فرد ، محبوبه ، ۱۳۹۰ ،” سیرتحول سازمان های دولتی الکترونیک در ایران “
    1. حسنی ، فرنود ، ۱۳۸۸، “سازمان های دولتی الکترونیک زیر ساخت تجارت نوین “
    1. باقری ، احسان ، ۱۳۹۱ ،” جایگاه سازمان های دولتی الکترونیک در سازمان های دولتی نوین “،روزنامه دنیای اقتصاد خرداد ۹۱
    1. خسروداد ، پریسا ، ،” فرازونشیب سازمان های دولتی الکترونیکی و مشتریان دلواپس “
    1. احمدی کاشانی ، پیام ، ،” علل عدم گسترش سازمان های دولتی الکترونیک در ایران “
    1. بهرامی ، مجید ،۱۳۹۱،” پروژه سازمان های دولتی الکترونیک ” ، دانشگاه جامع علمی – کاربردی تهران
    1. فردی، فرامرز، وطنیان ،غلامرضا ،۱۳۹۱،” سیستم های پرداخت الکترونیکی در ایران ” ، ماهنامه داخلی سازمان های دولتی اقتصاد نوین ، شماره ۴۰
    1. دیواندری ، علی ، عابدی ، احسان ، ناصرزاده ، سید محمدرضا ، ۱۳۹۲،” ارائه ی مدل مفهومی برای تبیین عوامل کلیدی موثر بر کیفیت سیستم ارائه دهنده ی خدمات سازمان های دولتی اینترنتی (پیمایشی پیرامون سازمان های دولتی ملت) ” ، مجله مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، شماره ۱ ، بهار۱۳۹۲
    1. الهی ، شعبان ، عبدی ، بهنام ، دانائی فرد ، حسن ، ۱۳۸۹، ” پذیرش دولت الکترونیک در ایران : تبیین نقش متغیرهای فردی ، سازمانی و اجتماعی مطرح در پذیرش فناوری ” ، چشم انداز مدیریت دولتی ، شماره ۱ ، بهار۱۳۸۹
    1. پناهی ، بلال ، ،” اعتماد و اعتماد سازی در سازمان ” ، پیک نور ، شماره ۴ ، سال هفتم
    1. کریمی قلعه سرخ ، مجمد ناصر ، نائب زاده ، شهناز، ،” بررسی ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد الکترونیکی در استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی (مورد مطالعه : شعب سازمان های دولتی ملت استان تهران ) “
    1. عالی ، حدیث ، خرمالی ، نازنین ، نظری، خدیجه ،۱۳۹۲ ،” اعتماد عمومی پیوند بین شهروندان و دولت “، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین ، چهاردهم شهریور ۱۳۹۲ گرگان
    1. پورعزت ، علی اصغر ، قلی پور، آرین ، پیران نژاد ، علی ، ۱۳۸۵ ،” عدالت و اعتماد عمومی ؛ ره آورد حکومت الکترونیک “، ماهنامه علمی پژوهشی دانشگاه شاهد ، شماره ۳۸ ، سال شانزدهم
    1. بختیاری ، مهدی ، ۱۳۸۹،” اعتماد اجتماعی و رابطه برخی عوامل اجتماعی با آن : مطالعه موردی شهر قم “، فصلنامه مطالعات فرهنگی اجتماعی ، پیش شماره دوم ، زمستان ۱۳۸۹
    1. دانائی فرد ، حسن ، ۱۳۸۷،” چالشهای مدیریت دولتی در ایران ” ، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت ) مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی
    1. زاهدی ، شمس السادات خانباشی ، محمد ، رضایی ، الهام، ۱۳۹۰،” افزایش اعتماد عمومی بر پایه ارتقاء فرهنگ پاسخگوئی ” ، پژوهشنامه مدیریت اجرایی ، سال سوم ، شماره ۵
    1. منوریان ، عباس ، نرگسیان ، عباس ، فتاحی ، مهدی ، واثق ، بهاره ، ۱۳۸۸ ،” بررسی رابطه بین پاسخگویی عمومی و اعتماد عمومی در سازمانهای دولتی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران “
    1. کهزادی ، نوروز ، ۱۳۸۲ ، “سازمان های دولتی الکترونیکی در ایران و جهان ” ، مجموعه مقالات همایش تجارت الکترونیکی سال ۱۳۸۲
    1. زاهدی ، ش ، بی نیاز ، ج ، ۱۳۸۷ ،”سنجش کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت قطارهای مسافربری رجاء ” ، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات ، شماره ۱ ، سال ۱۳۸۷

منابع لاتین

    1. Argris, C. (1957); Personality and Organization; New York; Harper & Brothers.
    1. Bennis,W.G,& B.Nanus(1985);Leader;The Strategy for Taking Change;New york;Harper & Row.
    1. Bernstein , P.(1980); Worplace Democratization ; Its Internal Dynamics; New Brunswick , Nj; Tranaction Books.
    1. Bhattacharya, R . & T.M.Devinney (1998);”A Formal Model of Trust Based on Outcomes”, Academy of Management Reviw;Vol.23,Issue3.
  1. Belanger E, Nadeau R. (2005);”Political trust and the vote in multiparty elections “: The Canadian Case “; European Journal of Political Research 44.2005.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...