بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی تکنولوژی های پیشرفته با تأکید … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
فرضیه اول: بین تبلیغات رسانهای و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول (۴-۲۶) راجع بهارتباط بین تبلیغات رسانهای و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین تبلیغات رسانهای و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید میشود. نتایج حاصل از این فرضیه با نتایج حاصل از فرضیات رید و همکاران در سال ۲۰۰۵ تطابق دارد.
فرضیه دوم: بین پیشبرد فروش و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول ۴-۲۷ راجع بهارتباط بین پیشبرد فروش و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین پیشبرد فروش و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید میشود. نتایج حاصل از این فرضیه با نتایج حاصل از فرضیات کرنسلیس و لاک در سال ۲۰۰۵ مطابقت دارد.
فرضیه سوم: بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول ۴-۲۶ راجع به ارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری در بانکهای خصوصی برابر ۱۲۸/۰ و بیشتر از ۰۵/۰ میباشد بنابراین فرضیه صفر پژوهش تایید و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رد می شود، اما سطح معناداری در بانکهای دولتی برابر ۰۰۰/۰ و کمتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید میشود. نتایج حاصل از این فرضیه با نتایج حاصل از فرضیات لوکستون و ماندو در سال ۲۰۰۵ مطابقت دارد.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
فرضیه چهارم: بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرمافزار آموس در جدول ۴-۲۶ راجع بهارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری در بانکهای خصوصی برابر ۱۲۰/۰ و بیشتر از ۰۵/۰ میباشد، لذا میتوان گفت فرضیه صفر پژوهش تایید و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند رد میشود. اما در بانکهای دولتی فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژیهای پیشرفته با درک مشتری از برند تایید و فرضیه صفر پژوهش رد می شود. نتایج حاصل از این فرضیه با نتایج حاصل از فرضیات پژوهش بیکر در سال ۲۰۰۶ و باتیس در سال ۲۰۰۵ مطابقت دارد.
نتایج به دست آمدهاز آزمون فرضیات پژوهش در (جدول ۵-۱)خلاصه شده است:
(جدول ۵-۱) نتایج آزمون فرضیه های پژوهش
مقایسه بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه
بانک خصوصی
بانک دولتی
فرضیات
ضریب استاندارد
سطح معناداری
نتیجهازمون
ضریب استاندارد
سطح معناداری
نتیجهازمون
درک مشتری از برند
روابط عمومی
۱۳۱/۰-
۱۲۸/۰
رد
۶۶۹/۰
۰۰۰/۰
تایید
درک مشتری از برند
پیشبرد فروش
۱۸۸/۰
۰۲۴/۰
تایید
۳۲۵/۰
۰۰۰/۰
تایید
درک مشتری از برند
بازاریابی مستقیم
۱۱۸/۰
۱۲۰/۰
رد
۲۵۶/۰
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 07:28:00 ق.ظ ]
|