فرضیه­ اول: بین تبلیغات رسانه­ای و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرم‌افزار آموس در جدول (۴-۲۶) راجع به‌ارتباط بین تبلیغات رسانه­ای و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ می‌باشد، لذا می‌توان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین تبلیغات رسانه­ای و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند تایید می‌شود. نتایج حاصل از این فرضیه با نتایج حاصل از فرضیات رید و همکاران در سال ۲۰۰۵ تطابق دارد.
فرضیه دوم: بین پیشبرد فروش و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرم‌افزار آموس در جدول ۴-۲۷ راجع به‌ارتباط بین پیشبرد فروش و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ می‌باشد، لذا می­توان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین پیشبرد فروش و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند تایید می‌شود. نتایج حاصل از این فرضیه با نتایج حاصل از فرضیات کرنسلیس و لاک در سال ۲۰۰۵ مطابقت دارد.
فرضیه سوم: بین روابط عمومی و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرم‌افزار آموس در جدول ۴-۲۶ راجع به ‌ارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری در بانک­های خصوصی برابر ۱۲۸/۰ و بیشتر از ۰۵/۰ می­باشد بنابراین فرضیه صفر پژوهش تایید و فرضیه­ پژوهش مبنی بر ارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند رد می­ شود، اما سطح معناداری در بانک­های دولتی برابر ۰۰۰/۰ و کمتر از ۰۵/۰ می‌باشد، لذا می‌توان گفت فرضیه صفر پژوهش رد و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین روابط عمومی و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند تایید می‌شود. نتایج حاصل از این فرضیه با نتایج حاصل از فرضیات لوکستون و ماندو در سال ۲۰۰۵ مطابقت دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

فرضیه چهارم: بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند رابطه معناداری وجود دارد.
با توجه به خروجی نرم‌افزار آموس در جدول ۴-۲۶ راجع به‌ارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند به دلیل اینکه سطح معناداری در بانک­های خصوصی برابر ۱۲۰/۰ و بیشتر از ۰۵/۰ می‌باشد، لذا می‌توان گفت فرضیه صفر پژوهش تایید و فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند رد می‌شود. اما در بانک­های دولتی فرضیه پژوهش مبنی بر ارتباط بین بازاریابی مستقیم و تکنولوژی­های پیشرفته با درک مشتری از برند تایید و فرضیه صفر پژوهش رد می­ شود. نتایج حاصل از این فرضیه با نتایج حاصل از فرضیات پژوهش بیکر در سال ۲۰۰۶ و باتیس در سال ۲۰۰۵ مطابقت دارد.
نتایج به دست آمده‌از آزمون فرضیات پژوهش در (جدول ۵-۱)خلاصه شده ‌است:
(جدول ۵-۱) نتایج آزمون فرضیه ­های پژوهش

مقایسه­ بانک­های خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه

بانک خصوصی

بانک دولتی

فرضیات

ضریب استاندارد

سطح معناداری

نتیجه‌ازمون

ضریب استاندارد

سطح معناداری

نتیجه‌ازمون

درک مشتری از برند

روابط عمومی

۱۳۱/۰-

۱۲۸/۰

رد

۶۶۹/۰

۰۰۰/۰

تایید

درک مشتری از برند

پیشبرد فروش

۱۸۸/۰

۰۲۴/۰

تایید

۳۲۵/۰

۰۰۰/۰

تایید

درک مشتری از برند

بازاریابی مستقیم

۱۱۸/۰

۱۲۰/۰

رد

۲۵۶/۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...