جدول ۲-۲- ویژگی بازاریابی اجتماعی………………………………………………………………………………………….۲۳
جدول ۲-۱- تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی………………………………………………………………۲۵
جدول ۲-۴- انواع وفاداری از دیدگاه مگی……………………………………………………………………………………..۴۵
جدول۳-۱- امتیازبندی سوالات پرسشنامه………………………………………………………………………………………۶۰
جدول ۳-۲-ترکیب سوالات پرسشنامه…………………………………………………………………………………………..۶۱
جدول۳-۳- ابعاد و شاخص های بازاریابی اجتماعی………………………………………………………………………..۶۱
جدول ۳-۴- ابعاد و شاخص های وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………۶۳
جدول ۳-۵- پایایی کل پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………..۶۴
جدول۳-۶- پایایی پرسشنامه برای هر متغیر……………………………………………………………………………………۶۴

جدول۳-۷- مراحل جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………….۶۴
جدول۴-۱- توزیع فراوانی مربوط به وضعیت جنسیت پاسخ‌دهندگان………………………………………………..۶۷
جدول ۴-۲- توزیع فراوانی مربوط به وضعیت سن پاسخ‌دهندگان…………………………………………………….۶۷
جدول۴-۳- توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تحصیلات پاسخ‌دهندگان……………………………………………۶۸
جدول ۴-۴- توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تأهل پاسخ‌دهندگان……………………………………………………۶۸
جدول ۴-۵- توزیع فراوانی مربوط به وضعیت سوابق کاری پاسخ‌دهندگان ………………………………………۶۸
جدول ۴-۶- توزیع فراوانی مربوط به وضعیت سوابق مدیریتی پاسخ‌دهندگان……………………………………..۶۹
جدول ۴-۷-آزمون نرمال بودن داده ها ی متغیر وابسته……………………………………………………………………..۷۰
جدول ۴-۸- آزمون استقلال خطا ها…………………………………………………………………………………………….۷۰
جدول ۴-۹- آزمون هم خطی……………………………………………………………………………………………………….۷۱
جدول ۴-۱۰- ضرایب همبستگی ساده…………………………………………………………………………………………..۷۳
جدول ۴-۱۱- آزمون همبستگی چند گانه……………………………………………………………………………………..۷۳
جدول۴-۱۲- تحلیل واریانس رگرسیونی بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان………………………………..۷۴
جدول ۴-۱۳- مدل رگرسیونی تأثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان……………………………………….۷۴
جدول ۴-۱۴- یافته های توصیفی متغیر های وابسته ……………………………………………………………………….۷۶
جدول۴-۱۵- آماره های تحلیل رگرسیونی چند متغیره وفاداری مشتریان…………………………………………..۷۷
جدول ۴-۱۶- تحلیل واریانس رگرسیونی چند متغیره وفاداری مشتریان…………………………………………….۷۷
جدول ۴-۱۷- همبستگی چندگانه ابعاد بازاریابی اجتماعی با وفاداری مشتریان…………………………………۷۷
جدول ۴-۱۸- آماره های مربوط به متغیرهای مستقلی که وارد مدل رگرسیونی شدند…………………………۷۸
جدول ۴-۱۹- ضرایب استاندارد و غیر استاندارد پیش بینی وفاداری مشتریان در رگرسیون…………………۷۸
فهرست شکل ها
عنوان صفحه
شکل ۱-۱- مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………..۷
شکل ۲-۱- یک سیستم ساده بازاریابی……………………………………………………………………………………………۱۴
شکل ۲-۲- یک مدل ساده فرایند بازاریابی …………………………………………………………………………………….۱۵
شکل۲-۳- عناصر اصلی یک سیستم نوین بازاریابی…………………………………………………………………………۱۷
شکل ۲-۴- ملاحظات سه گانه در مفهوم بازاریابی…………………………………………………………………………..۱۹
شکل ۲-۵-بازاریابی راهبردی………………………………………………………………………………………………………..۲۸
شکل۲-۶- عناصر محصول بازاریابی اجتماعی………………………………………………………………………………..۳۰
شکل ۲-۷- مدل تغییر رفتار………………………………………………………………………………………………………….۳۶
شکل ۲-۸- مدل روابط چند گانه بازاریابی اجتماعی………………………………………………………………………..۳۶
شکل۲-۹- مهارت مورد نیاز برای بازاریاب اجتماعی……………………………………………………………………….۳۸
شکل ۲-۱۰- مفهوم رضایت مشتری………………………………………………………………………………………………۴۰
شکل ۲-۱۱- ارتباط رضایت مشتری با وفاداری مشتری و سود آوری سازمان……………………………………..۴۷
فهرست نمودارها
عنوان صفحه

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...