دانلود منابع پژوهشی : تأثیر ابعاد کیفی خدمات بر ارزش ادراک شده مشتری، رضایتمندی ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
جدول ۹- ۴ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری عوامل محسوس……………………………………….. … …………… …………….۱۵۱
جدول ۱۰- ۴ نتایج آزمون KMO-Bartlett………………………………………………………………………………………………153
جدول ۱۱- ۴ کل واریانس تبیین شده عوامل مکنون قابلیت اطمینان…………………………………………………………….۱۵۴
جدول ۱۲- ۴ ماتریس بارهای عاملی پس از چرخش عاملهای قابلیت اطمینان………………………….. ….. ….. ………………….۱۵۶
جدول ۱۳- ۴ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری قابلیت اطمینان……………………………………………………………۱۶۱
جدول ۱۴- ۴ نتایج آزمون KMO-Bartlett……………………………………………………. ….. ………………….. …………………162
جدول ۱۵- ۴ کل واریانس تبیین شده عوامل مکنون عملکرد کارکنان……………………………………………………………۱۶۳
جدول ۱۶- ۴ ماتریس بارهای عاملی پس از چرخش عاملهای سازه عملکرد کارکنان………………………………………۱۶۵
جدول ۱۷- ۴ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری عملکرد کارکنان………………………………………………………….۱۷۰
جدول ۱۸- ۴ نتایج آزمون KMO-Bartlett………………………………………………………………………………………………171
جدول ۱۹- ۴ کل واریانس تبیین شده عوامل مکنون ارزش مشتری………………………………….. …… …. …………………………۱۷۲
جدول ۲۰- ۴ ماتریس بارهای عاملی پس از چرخش عاملهای ارزش مشتری…………………………………… …. ………………….۱۷۳
جدول ۲۱- ۴ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری ارزش ادراک شده………………………………….. …… …….. ……………….۱۷۶
جدول ۲۲- ۴ نتایج آزمون KMO-Bartlett ………………………………………………………… …. …….. ………………………….177
جدول ۲۳- ۴ کل واریانس تبیین شده عوامل مکنون وفاداری ……………………………………….. …… …….. ………………………۱۷۸
جدول ۲۴- ۴ ماتریس بارهای عاملی پس از چرخش چرخش عامل وفاداری………………………. ……. ……. ………………………۱۸۰
جدول ۲۵- ۴ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری وفاداری………………………………………………………………………۱۸۳
جدول ۲۶- ۴ ضریب همبستگی اسپیرمن بین ابعاد کیفی خدمات با ارزش مشتری……………………………………………….۱۸۴
جدول ۲۷- ۴ محاسبات مربوط به ازمون فرضیه H1 تحقیق ……………………………………………………………………………….۱۸۵
جدول۲۸- ۴ ضریب همبستگی اسپیرمن بین ابعاد کیفی خدمات با رضایتمندی مشتری……………………………………….۱۸۶
۱۸۷……………………………………………………………………………..…..H2جدول ۲۹- ۴ محاسبات مربوط به آزمون فرضیه
۱۸۸٫٫٫٫٫……………………….………………………………………………………….. جدول ۳۰- ۴ یافتههای حاصل از آزمون فرضیههای تحقیق
شکل ۱-۱- مدل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………. ۷
شکل ۱-۲- مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی …………………………………………………………………………………………..۳۶
شکل ۲- ۲ مدل وفاداری به بانک…………………………………………………………………………………………………………………. ۷۸
شکل ۳-۲- مدل وفاداری مشتری در بانک ……………………………………………………………………………………………………۷۹
شکل ۱- ۴ مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۴
قابلیت اتکا
ارزش مشتری
رضایتمندی مشتری
وفاداری مشتری
عملکرد کارکنان
شکل ۲- ۴ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون سازه عوامل محسوس ………………………………………….۱۴۷
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
شکل ۳- ۴ دستهبندی سنجه های عوامل محسوس بر حسب عوامل مکنون……………………………………………………۱۴۷
شکل ۴- ۴ مدل اندازه گیری عوامل محسوس……………………………………………………………………………………………….۱۵۰
شکل ۵- ۴ آماره t و سطح معنیداری………………………………………………………………………………………………………….۱۵۰
شکل ۶- ۴ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون سازه قابلیت اطمینان…………………………………………….۱۵۵
شکل ۷- ۴ دستهبندی سنجه های قابلیت اطمینان بر حسب عوامل مکنون…………………………………………………….۱۵۷
شکل ۸- ۴ مدل اندازه گیری قابلیت اطمینان……………………………………………………………………………………………….۱۵۹
شکل ۹- ۴ آماره t و سطح معنیداری…………………………………………………………………………………………………………..۱۵۹
شکل ۱۰- ۴ اصلاحات پیشنهادی………………………………………………………………………………………………………………. ۱۵۹
شکل ۱۱- ۴ ضرایب استاندارد مدل اصلاح شده……………………………………………………………………………………………۱۶۰
شکل ۱۲ – ۴ آماره t و سطح معنیداری در مدل اصلاح شده……………………………………………………………………….. ۱۶۰
شکل ۱۳- ۴ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون سازه عملکرد کارکنان………………………………………..۱۶۴
شکل ۱۴- ۴ دستهبندی سنجه عملکرد کارکنان بر حسب عوامل مکنون……………………………………………………….۱۶۷
شکل ۱۵- ۴ مدل اندازه گیری عملکرد کارکنان……………………………………………………………………………………………۱۶۸
شکل ۱۶- ۴ آماره t و سطح معنیداری ……………………………………………………………………………………………………….۱۶۹
شکل ۱۷- ۴ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون سازه ارزشادراک شده مشتری…………………………..۱۷۲
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 08:18:00 ق.ظ ]
|