فایل های مقالات و پروژه ها | Strauss – پایان نامه های کارشناسی ارشد |
علاقمندی به حوزه پژوهشی
خوشحال بودن و علاقمندی به جهت انتخاب این مسئله
آگاهی از حیطه علاقمندی
کشف و شناخت حوزه علائق
علاقمندی به حوزهای مشخص
علاقه شخصی پایه و اساسی انتخاب موضوع
تأکید بر علاقه به عنوان شرط اساسی انتخاب موضوع
علاقهمندی نسبت به مسئله انتخابی
آگاه بودن از حیطه علائق
توجه به علائق شخصی در حوزه رشته
علاقمندی به مسئله تحقیق
علاقه داشتن به حوزه خاصی در رشته
علاقه شرط اساسی
علاقه فراوان به پژوهش در این حیطه
علاقه به کشف حقیقت
علاقه به کشف پاسخ مناسب برای این مسئله
علاقه به یافتن راههای مطلوب
حرکت کورمال کورمال جهت کشف حوزه علائق در این فرایند
مفاهیم
مقوله ۷۲٫ کاربرد نظری و عملی موضوع
پاسخگویی به سؤالات ذهنی و توجه به کاربردی بودن بر اساس مسئله انتخابی
علاوه بر وجوه نظری، کاربرد در رشته تخصصی
کاربرد رساله متناسب با نیاز جامعه
کاربرد نتایج حاصل از پژوهش برای مؤسسات و مراکز
تلفیق نظریه و کاربرد عملی در رساله
اولویتها اساس کاربرد پذیری
کاربرد پژوهش در جامعه با توجه به مسئله
پرورش بنیان نظری و کاربرد عملی موضوع
پیوند نظر و عمل و کاربردی نمودن پژوهش
انتخاب مسئله جهت کاربرد در جامعه عملی
پیوند نظری و عملی جهت کاربرد در حوزه تخصصی
کاربرد حاصل از نتایج پژوهش در جامعه
کاربردی عملی پژوهش
مفاهیممقوله ۷۳٫ کسب تخصص در یک حیطه
حفظ تخصص در یک حوزه و از این شاخه به آن شاخه نپریدن
مطالعات تخصصی در یک حیطه
دانشجو به عنوان متخصص یک حیطه
مطالعات تخصصی در یک حیطه
تلاش جهت کسب تخصص در یک حیطه مشخص
متخصص شدن در حیطه مسئله رساله
پایبندی به یک حوزه و کسب تخصص لازم
کسب تخصص لازم در حوزه مدنظر
مشخص بودن حوزه تخصصی
تخصصی کردن مطالعات
دانشجو به عنوان متخصص اولیه در این حوزه
شناخته شدن دانشجو بر اساس یک حوزه مشخص
جهت دادن مطالعات در یک حوزه تخصصی
غنی کردن و تخصصی کردن پژوهشها در یک حیطه
مقوله ۷۴٫ کمالگرایی در انتخاب موضوعغایتگرا بودن مسئله پژوهشمقوله ۷۵٫ ماهیت پویا کلاس درس
وادار کردن دانشجو به تفکر در کلاس درس
تقویت و پرورش انگیزه کسب علم در کلاسها
چالشبرانگیز بودن مباحث مطرحشده در کلاس
حفظ جزوات درسی و مرگ خلاقیت و تفکر در کلاس
محتوای پربار مطالب ارائه شده در کلاس
مدیریت کلاس و تعداد دانشجویان
طرز بیان مباحث درسی و جذابیت محتوای آن و تدریس استاد
مسئله برانگیز بودن مباحث کلاسی
-
- – Glaser and Strauss ↑
-
- – Epoché ↑
-
- – Dewey ↑
-
- – Lee & Kerlinger ↑
-
- – Nunamaker, Chen & Purdin ↑
-
- -O’Connor ↑
-
- – statement of problem ↑
-
- – Kacmar, Damonte, Valle & Mahoney ↑
-
- -Nicholson ↑
-
- – Ellis & Levy ↑
-
- – BAHÇEKAPILI, BAHÇEKAPILI, FİŞ ERÜMİT, GÖKTAŞ & SÖZBİLİR ↑
-
- -Harrison & Vahali ↑
-
- – Hu, Zhen Shi, Han, Wang & Adey ↑
-
- – Gazza, Shellenbarger & Hunker ↑
-
- – Barr ↑
-
- – LaBanca ↑
-
- – Hoover ↑
-
- -Torrance ↑
-
- – James Franske↑
-
- -Shang ↑
-
- -Heidegger ↑
-
- -the thing as it appears to us ↑
-
- – Kantain nuomenon ↑
-
- -the thing as such ↑
-
- -Newman ↑
-
- ۳- Holstein ↑
-
- – Krathwohl ↑
-
- ۴۷- Myers & Newman ↑
-
- – Carpiano ↑
-
- ۴۹- Qu & Dumay ↑
-
- – Taylor & Greenhalgh ↑
-
- – Holloway and Wheeler ↑
-
- – Tappen ↑
-
- – Theoretical saturation ↑
-
- – López ↑
-
- -Schmidt & Brown ↑
-
- – Bowen ↑
-
- – Strauss & Corbin ↑
-
- – Lee ↑
-
- – braun & Clarke ↑
-
- -Gall, Borg & Gall ↑
-
- – Mills, Bonner & Francis ↑
-
- – Glaser & others ↑
-
- -transferability ↑
-
- – Martínez-Salgado ↑
-
- – confirmability ↑
-
- – dependability ↑
-
- -consensual adequacy ↑
-
- -credibility ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1401-09-25] [ 12:25:00 ب.ظ ]
|