فهرست منابع
منابع فارسی:
آذر، عادل، مؤمنی، منصور، (۱۳۹۰)، آمار و کاربرد آن در مدیریت، تهران: انتشارت سمت، جلد اول، چاپ هفدهم.
آذر، عادل، مؤمنی، منصور، (۱۳۸۴)، آمار و کاربرد آن در مدیریت، تهران: انتشارت سمت، جلد اول، چاپ یازدهم.
ابراهیمی، عبدالحمید، خیری، بهرام، یادگاری نیارکی، سمیه، (۱۳۸۸)، ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده (شش طبقه محصول مصرفی در فروشگاه رفاه سطح شهر تهران)، مجله مدیریت بازاریابی، سال چهارم، شماره ۷، ۱۸۴-۱۵۹٫
الهی، سید مجید، یعقوبی، رویا، (۱۳۹۱)، معرفی ابزارهای بازاریابی سبز و تأثیر آنها بر رفتار خرید مصرف کننده. فصلنامه علمی- پژوهشی، مطالعات مدیریت بهبود و تحول- سال بیست یکم، شماره ۶۵، ۱۸۶-۱۶۷٫
ایران زاده، سلیمان، رنجبر، آیدا، پورصادق، ناصر، (۱۳۹۱)، بررسی تأثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه برند، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره سوم، شماره پیاپی (۶)، ۱۷۲-۱۵۵٫
بامنی مقدم، محمد، حیدرزاده، کامبیز، مهرزادی، حامد، (۱۳۹۱)، بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران، مجله پژوهش های مدیریت، شماره ۸۸، ۳۸-۲۳٫
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

بروان، تام، (۱۳۸۷)، فلاسفه بزرگ به برند می اندیشند، مترجم : عطیه بطحایی، برگرفته از کتاب فلسفه نام های تجاری، مجله برند، ۳-۱٫
بست، جان، (۱۳۷۲)، روش های تحقیق در علوم تربیتی و رفتاری، ترجمه حسن پاشا شریفی و نرگس طالقانی، تهران: انتشارات رشد، چاپ اول.
بشلیده، کیومرث، (۱۳۹۲)، روش­ های پژوهش و تحلیل آماری، مثال­ های پژوهشی با spss و Amos، اهواز: انتشارات دانشگاه شهید چمران، چاپ دوم.
پرهیزگار، محمد مهدی، ابراهیمی عابد، محدثه، (۱۳۹۱)، بررسی ابعاد ارزش ویژه برند در مدل آکر بر ارزش ویژه برند از دید مصرف کننده «مطالعه موردی برند سامسونگ»، بررسی های بازرگانی، شماره ۵۳، ۷۱-۶۱٫
جلیلیان، حسین، ابراهیمی، عبدالحمید، محمودیان، امید، (۱۳۹۱)، تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در میان دانشجویان (مطالعه موردی: محصولات لپ تاپ شرکتDell )، نشریه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره ۴، شماره ۴، ۶۴-۴۱٫
حسینی، سید یعقوب، ضیایی بیده علیرضا، (۱۳۹۱)، بخش بندی و تعیین نیم رخ مصرف کنندگان سبز با بهره گرفتن از نقشه های خود سازمانده، پژوهش های مدیریت در ایران، دوره ۱۷، شماره ۲، ۶۷-۴۳٫
حمیدی زاده، محمدرضا، کریمی علویجه، محمدرضا، رضایی، مرتضی، (۱۳۹۱)، بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگری صفات اخلاقی، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره سوم، شماره پیاپی (۶)، ۵۰-۳۵٫
حسینی، میرزا حسن، احمدی نژاد، مصطفی، (۱۳۸۷)، بررسی تأثیر رضایت مندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری؛ (مطالعه موردی بانک رفاه)، بررسی های بازرگانی، شماره ۳۷، ۵۱-۴۲٫
حسینی، حسن، حبیبی، روزبه، (۱۳۸۹)، بازاریابی سبز (Green Marketing)، پدیده هزاره سوم، نشریه صنعت لاستیک ایران، ویژه نامه بازیافت، شماره ۵۹، ۲۲۳-۲۱۵٫
حسینی، سید یعقوب، موسوی، سید عباس و ضیایی بیده، علیرضا (۱۳۹۲)، ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه های بازرگانی استان یزد، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات نوین بازاریابی، سال سوم، شماره اول، شماره پیاپی (۸)، ۱۶-۱٫
حمدی، کریم، غفاری، فرهاد، افسردگان، آرایه، (۱۳۹۱)، بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید محصولات سبز در جوانان (بررسی موردی شهر تهران)، مجله مدیریت بازاریابی، شماره ۱۲، ۴۳-۲۱٫
حقیقی، محمد، خلیل، مریم، (۱۳۹۰)، بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان، مدیریت فرهنگ سازمانی، شماره ۹، ۱۰۲-۸۳٫
حافظ نیا، محمد رضا، (۱۳۸۴)، مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران: انتشارات سمت، چاپ هشتم.
حافظ نیا، محمد رضا، (۱۳۸۹)، مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، تهران: انتشارات سمت، چاپ هفدهم.
خاکی، غلامرضا، (۱۳۸۷)، روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی، تهران: انتشارات بازتاب، چاپ دوم.
دهدشتی، شاهرخ، زهره، جعفرزاده کناری، مهدی، بخشی زاده، علیرضا، (۱۳۹۱)، بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت تولید کننده محصولات لبنی کاله)، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره دوم، شماره پیاپی ۵، ۱۰۶-۸۷٫
دیواندری، علی، حقیقی، محمد، الهیاری، اشکان، باقری، تینا، (۱۳۸۸)، بهبود ارزش ویژه ی برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور مزیت از های کارکردی و غیرکارکردی (مطالعه موردی: بانک ملّت)، چشم انداز مدیریت، شماره ۳۰، ۴۸-۲۹٫
دعایی، حبیب الله، فتحی، علی و علی کاظم، شیخیان، (۱۳۸۵)، بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار. ماهنامه تدبیر، سال هفدهم ، شماره ۱۷۳، ۳۴-۲۹٫
دلاور، علی، (۱۳۸۴)، روش های تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی، انتشارات دانشگاه پیام نور تهران.
دلاور، علی، (۱۳۹۰)، روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی، تهران: نشر ویرایش، چاپ سی و سوم.
رمضانیان، محمدرحیم، اسماعیل پور، رضا، تندکار، سید هدیه، (۱۳۸۹)، تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرایند
تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی : مصرف کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)، نشریه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره ۲، شماره ۵، ۹۸-۷۹٫
رضایی دولت آبادی، رضا، جوشیار نجف آبادی، لیلا، خزائی پول، جواد، وریج کاظمی، جواد، (۱۳۹۲)، تحلیل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر تصویر نمادین، تصویر عملکردی و وفاداری برند، نشریه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره ۵، شماره ۲، ۸۸-۶۹٫
رفیعی، ساغر، حقیقی نسب، منیژه، یزدانی، حمیدرضا، (۱۳۹۱)، تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره چهارم، شماره پیاپی (۷)، ۱۹۵-۱۸۲٫
رعنایی کردشولی، حبیب اله، یاری بوزنجانی، احمداله، (۱۳۹۰)، بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر تصمیم خرید سبز مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت پگاه در شهرستان شیراز)، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره اول، ش پیاپی ۴، ۱۸۰-۱۶۵٫
رامین مهر، خلیل، چارستاد، پروانه، (۱۳۹۲)، روش تحقیق کمی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (نرم افزار لیزرل)، تهران: انتشارات ترمه، چاپ اول.
زرین جوی الوار، سهیلا، (۱۳۹۰)، نقش زن در بازاریابی سبز. فصلنامه علمی و پژوهشی زن و فرهنگ، سال دوم، شماره ۸، ۵۹-۴۹٫
سعادت، محمد رضا، ناییجی، محمد جواد، اشکان نژاد، مهرسیما، (۱۳۸۶)، بازاریابی سبز: کلید طلایی بازاریابی هزاره سوم، بررسی های بازرگانی، شماره ۲۵، ۱۲۸-۱۲۲٫
سبحانی فرد، یاسر، اخوان خرازیان، مریم، محمدزمانی، مجید، انصاری، امین، (۱۳۹۱)، ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره ۱۰، ۱۰۹-۹۳٫
سکاران، اوما، (۱۳۸۵)، روش های تحقیق در مدیریت، ترجمه محمد صائبی و محمد شیرازی، تهران: مؤسسه عالی آموزش مدیریت و برنامه ریزی، چاپ چهارم.
شاه حسینی، محمدعلی، اخلاصی، امیر، رحمانی، کمال، (۱۳۹۰)، ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، دو فصلنامه علمی – پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال اول، شماره سوم، ۷۸-۶۳٫
طاهری، ابوالقاسم، (۱۳۸۶)، روش تحقیق در علوم سیاسی، تهران: نشر قومس.
علی پور، مهرداد، بدیعی، حسین، منیری، سید مهدی، (۱۳۹۰)، بررسی چگونگی تلفیق بازاریابی سبز و خوشه صنعتی با ارائه خوشه صنعتی سبز در راستای خروج از بحران های زیست محیطی کشور، مجله مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه واحد سنندج، سال ششم، شماره ۱۸، ۵۰-۳۵٫
عباسی، جواد، عنایتی، غلامرضا، رهبری، محسن، (۱۳۹۱)، بررسی عوامل تاثیرگذار بر رفتار خرید سبز دانشجویان ایرانی(مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین)، (پژوهشگر) فصلنامه مدیریت، سال نهم، شماره ۲۷، ۴۹-۳۵٫
عمید، حسن، فرهنگ فارسی عمید، تهران: مؤسسه انتشارات امیر کبیر، (۱۳۷۱)، چاپ دوم.
قندهاری، مهسا، خزائی پول، جواد، بهارستان، امید، بالوئی جام خانه، هادی، کیالاشکی، جعفر، (۱۳۹۱)، سنجش کارایی ارزش ویژه ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان)، نشریه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، ، دوره ۴، شماره ۳، ۱۵۴-۱۳۷٫
کرباسی ور، علیرضا، طاهری کیا، فریز، بندپی، علی، (۱۳۹۰)، بررسی ارتباط بین آمیخته بازاریابی منتخب وعوامل ایجاد ارزش ویژه برند با بهره گرفتن از روش آکر در جهت افزایش سهم بازار در صنعت لوازم خانگی (مطالعه موردی شرکت اسنوا)، (پژوهشگر) فصلنامه مدیریت، سال هشتم، شماره ۲۴، ۴۳-۲۹٫
کیاکجوری، داود، کیاکجوری، کریم، (۱۳۸۹)، روش تحقیق در مدیریت، تهران: انتشارات جلوه نگار، چاپ اول.
کلانتری، خلیل، (۱۳۸۸)، مدل سازی معدلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی اقتصادی، تهران: نشر فرهنگ صبا، چاپ اول.
گرانت، جان، (۱۳۸۸)، رویکرد های نوین بازاریابی سبز. ترجمه امامی، سرایداریان، ستوده، اصفهان: انتشارات اندیشه گستر، جلد دوم.
موجودی، امین، صادقی، فرزاد، (۱۳۹۰)، بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید سبز، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره ۴۴، ۴۹-۴۴٫
محمدیان، محمود، ختائی، امیر، (۱۳۹۰)، رابطه میان عوامل روانی، اجتماعی و رفتار مصرف کننده سبز(حامی محیط زیست)، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مجله مدیریت بازرگانی، دوره ۳، شماره ۷، ۱۶۰-۱۴۰٫

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...