۳-۵-۱- روش اندازه ­گیری سرمایه فکری……………………………………………………………………………………… ۵۸
۳-۵-۲- روش اندازه ­گیری نسبت سرمایه درگردش……………………………………………………………………….۶۰
۳-۵-۳- روش اندازه ­گیری عملکرد مالی…………………………………………………………………………………………۶۱
۳-۶- روش گردآوری اطّلاعات و داده ­ها………………………………………………………………………………………………………..۶۲
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده ­ها………………………………………………………………………………………………………………..۶۲
۳-۸- مفروضات مدل رگرسیون خطی…………………………………………………………………………………………………………..۶۳
۳-۸-۱- فرض عدم هم­خطی……………………………………………………………………………………………………………۶۳
۳-۸-۲- فرض همسانی واریانس­ها……………………………………………………………………………………………………۶۴
۳-۸-۳- فرض عدم وجود خود همبستگی………………………………………………………………………………………..۶۴
۳-۹- تعریف داده ­های پنلی…………………………………………………………………………………………………………………………….۶۵
۳-۱۰- مزایای داده ­های پنلی………………………………………………………………………………………………………………………….۶۵
۳-۱۱- روش­های آماری مورد استفاده جهت آزمون داده ­های پنلی در EViews………………………………………..66
۳-۱۱-۱- آزمون پایایی در داده ­های تابلویی…………………………………………………………………………………….۶۶
۳-۱۱-۱-۱- آزمون ریشه واحد لوین، لین و چو (LLC)………………………………………………….66
۳-۱۱-۲- انتخاب نوع مدل از طریق آزمون F لیمر…………………………………………………………………………۶۷
۳-۱۱-۳- آزمون هاسمن برای انتخاب اثرات ثابت یا تصادفی…………………………………………………………۶۸

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۳-۱۲- خلاصۀ­ فصل……………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ­ها
۴-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۰
۴-۲- آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۱
۴-۲-۱- توصیف متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………۷۱
۴-۲-۲- توصیف یافته­های پژوهش………………………………………………………………………………………………….۷۲
۴-۳- آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۴
۴-۳-۱- آزمون فرضیه ­ها…………………………………………………………………………………………………………………..۷۴
۴-۳-۲- آزمون مفروضات مدل رگرسیون خطی……………………………………………………………………………..۷۶
۴-۳-۲-۱- آزمون هم­خطی بین متغیرهای مستقل…………………………………………………………..۷۶
۴-۳-۲-۲- آزمون ناهمسانی واریانس­ها…………………………………………………………………………….۷۷
۴-۳-۲-۳- آزمون خود همبستگی…………………………………………………………………………………….۷۸
۴-۳-۳- آزمون داده ­های پنلی در EViews……………………………………………………………………………………79
۴-۳-۳-۱- آزمون پایایی لوین، لین و چو (LLC)……………………………………………………………79
۴-۳-۴- انتخاب نوع مدل از طریق آزمون F لیمر……………………………………………………………………………۷۹
۴-۳-۵- انتخاب الگوی مناسب از طریق آزمون هاسمن در استاتا…………………………………………………۸۱
۴-۳-۶- خلاصه­ای از نتایج آزمون­ها و انتخاب مدل نهایی………………………………………………………………۸۱
۴-۳-۷- نتایج مدل نهایی رگرسیون………………………………………………………………………………………………..۸۳
۴-۴- خلاصۀ فصل………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
فصل پنجم: نتیجه ­گیری و پیشنهادها
۵-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۷
۵-۲- تفسیر نتایج حاصل از آزمون فرضیه ­ها و نتیجه ­گیری…………………………………………………………………………..۸۸
۵-۳- پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………………………………۹۵
۵-۳-۱- پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………………۹۵
۵-۳-۲- پیشنهادها برای پژوهش­های آتی………………………………………………………………………………………۹۶
۵-۴- خلاصۀ­ فصل………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۷
منابع
فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۹
فهرست منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………۱۰۱
پیوست­ها
پیوست (الف). نتایج آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………………۱۰۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...