جدول شماره ۴-۲۴ نشان دهنده تاثیر متغیر آشنایی با برند بر پاسخ پاسخ دهندگان است.به منظور بررسی مقایسه تاثیر متغیر آشنایی بابرند بر پاسخ پاسخ دهندگان از آزمون رگرسیون تک متغیره استفاده شد. نتایج این آزمون نشان می دهد که تاثیر متغیر آشنایی با برند بر پاسخ پاسخ دهندگان از نظر آماری معنادار است (۰۱/۰(P<. به عبارت دیگر به ازای یک انحراف معیار تغییر در نمره متغیر آشنایی با برند به میزان تقریبا ۰۴/۰ انحراف معیار تغییر در متغیر پاسخ ایجاد می شود. و در مجموع ۱۶ درصد واریانس پاسخ پاسخ دهندگان توسط متغیر آشنایی با برند تبیین می شود. در نتیجه فرضیه صفر پژوهش (H0 )، رد و فرضیه شماره شش پژوهش (HA)، با ۹۹ درصد اطمینان تائید گردید.بنابراین فرضیه ششم تحقیق مبنی بر اینکه “آشنایی با برند” بر پاسخ مشتریان به تبلیغات پیامکی تاثیر خواهد داشت” مورد تائید قرارمی گیرد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

فرضیه هفتم: میان شخصی سازی بر مبنای زمان, مکان و ترجیحات مشتری، و پاسخ مشتریان به تبلیغات پیامکی رابطه مثبت معنا داری وجود دارد.
به منظور بررسی فرضیه هفتم از آزمون همبستگی و رگرسیون تک متغیره استفاده شده و نتایج آماری در جداول ذیل آمده است.
جدول شماره ۴-۲۵ نتایج ضریب همبستگی پیرسون در مورد فرضیه هفتم

متغیرها
شاخص ها
ضرایب

پاسخ * شخصی سازی

ضریب همبستگی

( **) ۲۰۶/۰

سطح معناداری

۰۰۱/۰

فراوانی

۲۸۳

(**) معناداری در سطح ۰۱/
جدول شماره ۴-۲۵ نشان دهنده همبستگی شخصی سازی پیامک های تبلیغاتی و پاسخ مشتریان به آنها، می باشد.جدول فوق نشان می دهد که ضریب همبستگی شخصی سازی پیامک های و پاسخ معادل ۲۰۶/۰ است که این ضریب از نظر آماری معنادار است (۰۱/۰(P<. به عبارت دیگر بین شخصی سازی پیامک های تبلیغاتی و پاسخ مشتریان به آنها رابطه معنادار وجود دارد واین رابطه به صورت مستقیم می باشد. به این معنی که شخصی سازی پیامک های تبلیغاتی بر مبنای زمان، مکان و ترجیحات مشتری، باعث بالا رفتن پاسخ به آنها می شود و بالعکس.
جدول شماره ۴-۲۶- تاثیر شخصی سازی بر پاسخ مشتریان

گام
متغیرهای وارد شده
ضریب
B ضریب
Beta
ارزش
t معناداری
P
همبستگی
R ضریب تبیین
R2

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...