نسبت x2 به df که برابر با ۰۲/۳ است. بنابراین مدل از برازش خوبی برخوردار است.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

ریشه میانگین مجذور خطای تقریبی [۱۰۳] (RMSEA). که برابر با ۰۷۵/ ۰ است . بنابراین مدل از برازش لازم برخوردار است.
شاخص [۱۰۴]GFI که برابر با ۸۴/۰ است . پس مدل برازش لازم را ندارد.
شاخص[۱۰۵] AGFI که برابر با ۷۸/۰ است. پس مدل برازش لازم را ندارد.
شاخص[۱۰۶] NFI که برابر با ۹۰/۰ است. بنابراین مدل از برازش خوبی برخوردار است.
شاخص[۱۰۷] NNFI که برابر با ۹۱/۰ است. بنابراین مدل از برازش لازم برخوردار است.
شاخص[۱۰۸] CFI که برابر با ۹۳/۰ است. بنابراین مدل از برازش لازم برخوردار است.
شاخص[۱۰۹] IFI که برابر با ۸۷/۰ است. پس مدل برازش لازم را ندارد.
شاخص[۱۱۰] RFI که برابر با ۹۳/۰ است. بنابراین مدل از برازش لازم برخوردار است.
نتیجه
از ۹ شاخص ذکر شده برای آزمون خوبی برازش، ۳ شاخص نامناسب بود و ۶ شاخص تناسب را تأیید کرد. بنابراین مدل از لحاظ شاخص‌های برازش، مناسب می‌باشد.
شکل۱۶-۴ و ۱۷-۴، نتایج آزمون معادلات ساختاری مدل عوامل موثر بر ترجیحات مشتریان در انتخاب باشگاه ورزشی را پس از انجام اصلاحات صورت گرفته در مدل نشان می دهد.
شکل ۱۶-۴). خروجی نرم افزار لیزرل در حالت معنی داری: آزمون رابطه علی بین سئوالات و عامل ها
شکل ۱۷-۴): خروجی نرم افزار لیزرل در حالت استاندارد: آزمون رابطه علی بین سئوالات و عامل ها
وضعیت سوالات و عامل های عوامل موثر بر تصمیمات مشتریان
الف- وضعیت عامل ها.
فرضیه۴ : عوامل ۴ گانه آمیخته بازاریابی ومفهوم تصمیم گیری مشتریان از وضعیت قابل قبولی برخوردار است.
جدول ۲۲-۴، وضعیت عامل ها

ردیف

عامل

میانگین و انحراف استاندارد مشاهده شده

آماره t

درجه آزادی

سطح معناداری

۱

مولفه ۱
(ترویج )

۰۲/۱±۵۴/۳

۴۷/۸

۲۴۹

۰۱/۰

۲

مولفه ۲ (قیمت)

۹۶/۰±۵۳/۳

۷۱/۸

۲۴۹

۰۱/۰

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...