دانلود مطالب در مورد امکان سنجی بکارگیری مربی گری (Coaching) ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
۰۸/۰
۲۶/۰
در سازمان شما تا چه میزان سیستم پاداش دهی و جبران خدمات برای آموزش های مختلف در نظر گرفته می شود؟
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۶۹/۲
۱۰/۱
۱۳/۰
۳۶/۲-
۳۱/۰-
۰۲/۰
در سازمان شما تا چه میزان برای پرورش و تربیت مدیران و کارکنان به شیوه مربی گری حمایت مالی لازم بعمل میآید؟
۷۲/۲
۹۴/۰
۱۱/۰
۵۱/۲-
۲۸/۰-
۰۱/۰
شرایط و الزامات فردی (مجموع)
۷۸/۲
۷۳/۰
۰۸/۰
۴۱/۲-
۲۱/۰-
۰۱/۰
همان طور که در جدول فوق مشاهده می شود، در مؤلفه “شرایط و الزامات سازمانی مربی گری” نیز چهار گویه مورد پرسش قرار گرفته است. در گویه های “حمایت مدیران از اجرای آموزش به شیوه های حین کار نظیر مربی گری” و “حمایت فرهنگ سازمانی” t محاسبه شده به ترتیب برابر است با (۱۰/۱-) و (۱۳/۱-) که با درجه آزادی ۷۰ و در سطح معنی داری ۰۵/۰ = α ، کمتر از مقدار بحرانی t (96/1) می باشد، بنابراین فرض صفر تأیید می شود. اما با رجوع به میانگین ها مشاهده می شود که در این گویه ها، میانگین تجربی از میانگین نظری پایین تر می باشد، در نتیجه می توان اذعان داشت که از نظر مدیران مدارس شهر رباط کریم، این گویه ها از حد متوسط پایین تر بوده و وضعیت مثبت و مناسبی را نشان نمی دهند، چرا که نشان می دهد در این سازمان مدیران حمایت لازم را برای استقرار چنین روشی بوجود نمی آورند و فرهنگ حاکم بر سازمان فرهنگی حامی و پشتیبان نمیباشد.
اما در گویه های “در نظر گرفتن سیستم پاداش دهی و جبران خدمات” و “حمایت مالی برای پرورش و تربیت مدیران و کارکنان” t محاسبه شده به ترتیب برابر است با (۳۶/۲-) و (۵۱/۲-) که با درجه آزادی ۷۰ و در سطح معناداری ۰۱/۰ = α، بزرگ تر از مقدار بحرانی t (96/1) می باشد، بنابراین فرض صفر رد می شود. اما از آن جا که میانگین تجربی این دو گویه از میانگین نظری پایین تر میباشد، در نتیجه می توان گفت که از نظر مدیران مدارس شهر رباط کریم، این گویه ها از حد متوسط پایین تر می باشند و وضعیت مثبت و مناسبی را نشان نمی دهند. اما در کل و با در نظر گرفتن نتایج حاصل از شرایط و الزامات سازمانی می توان گفت چون میزان t کل محاسبه شده (۴۱/۲-) با درجه آزادی ۷۰ و در سطح ۰۱/۰ = α، بزرگ تر از مقدار بحرانی t (96/1) می باشد، بنابراین فرض صفر در این آزمون مبنی بر عدم تفاوت بین میانگین نمونه و میانگین جامعه (نظری) رد می گردد، اما از آنجا که میانگین تجربی از میانگین نظری پایین تر میباشد، میتوان گفت “بعد شرایط سازمانی” شرایط و الزامات مربی گری، برای استقرار مربیگری در فعالیت های آموزشی مدارس شهر رباط کریم از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار نمی باشد.
کل:
جدول ۱۱-۴: بررسی شرایط و الزامات مربی بکارگیری مربی گری در مدارس شهر رباط کریم
گویه
میانگین
انحراف معیار
خطای استاندارد میانگین
میزان t
تفاوت میانگینها
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 05:52:00 ق.ظ ]
|