فولر[۶۰]

آلد سیگنال[۶۱]

رودیا[۶۲]

گریت لاکس[۶۳]

بی ای اس اف[۶۴]

روهم اند هس[۶۵]

هانا ام. آ[۶۶]

بایر[۶۷]

سولوتیا[۶۸]

هنکل[۶۹]

سیبا اس سی[۷۰]

دبلیو آر گریس[۷۱]

هرکولز/ بتزدیربورن[۷۲]

کلاریانت[۷۳]

ویتکو[۷۴]

آی سی آی[۷۵]

کرومپون اند نولز[۷۶]

آستارازنکا[۷۷]

اینترنشنال فلاورز[۷۸]

دای نیپون[۷۹]

لاپورت[۸۰]

دی اس ام[۸۱]

لوبریزول[۸۲]

اکولب[۸۳]

مشتریان، اغلب خود صنایع شیمیایی هستند که از این ویژه‌ها برای فرمول‌سازی‌های خودشان یا برای ترکیب داروها استفاده می‌کنند. عرضه‌کنندگان این مواد شیمیایی ویژه به سیکل های اقتصادی از صنایع مشتریان‌شان وابسته هستند. صنایعی وجود دارند که خیلی حساس به تغییرات در محیط کلی، تحت عنوان بازارهای دوره‌ای، واکنش نشان می‌دهند که شامل صنایع کاغذ، فلز و اتوماتیک می‌باشد. زمان های مطلوب برای این شاخه‌ها به سودهای خوب برای تولیدکنندگان مواد ویژه و برعکس منجر می‌شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۵-۲- پوشش‌ها و جلا دهنده ها
بازار جهانی برای رنگها، پوشش‌ها و عایق‌ها در یک رنج گسترده از کاربردها حدود ۷۰ بیلیون دلار آمریکا، برآورد شده است. حدود نیمی از این حجم، میان ۱۰ تولیدکننده بزرگ تقسیم می‌شود. شرکت کورتاتیز[۸۴] اولین موقعیت را با حدود ۶ بیلیون دلار آمریکا دارد، که به دنبال آن ویلیامز با حدود ۵ بیلیون دلار آمریکا و پس از آن آی.سی.آی[۸۵] با ۳٫۵ بیلون دلار آمریکا می‌آید. صنایع پی.پی.جی [۸۶] و بی.ای.اس.اف چهارمین و پنجمین جایگاه را دارند. البته این داده‌ها، ققط به ویژه‌ها اشاره نمی‌کند. کاربردهای اصلی در ساختمان، فضاپیما یا رنگ‌ها می‌باشد. نسبت‌های رشد در حجم در ۳ درصد نسبتاً پایین است. این شاخه به بازارهای بزرگ متعلق است و تلفیق بیشتر مورد انتظار است]۱۳و۸و۴۰[.
در این رنج از کاربردها، بعضی از شرکتها، صلاحیت‌های اصلی را توسعه داده‌اند. مؤلفه اصلی در این تجارت اتوماتیک و فرمول‌بندی‌های اصلاح بعدی نسبت داده می‌شود. استراتژی بازار، به سمت تولیدکنندگان ماشین هدایت می‌شود، و بنابراین یک تجارت جهانی است. توسعه‌های مشترک، نه تنها شامل خود ماده می‌شوند. بلکه شامل فرایندهای کاربرد هم می‌شوند و بنابراین در یک وابستگی دوجانبه وجود دارند.ابتکار و تحقیق در این زمینه، الزامی است. رشد محصولات دوستدار محیط در دهه اخیر یک نسل جدید را ایجاد کرده است که هیچ حلالی در طول کاربرد وجود ندارد. علاوه بر این، مواد جدید، پردازش‌ها و فرایندها را اقتصادی‌تر کرده‌اند. حتی تعدادی ال.ای.ای.پی[۸۷] تکنولوژیکی واقعی، بازارهای کاملاً جدیدی ایجاد کرده‌اند. پلیمر، از لحاظ الکتریکی، رسانا است و به عنوان یک بازدارنده در مقابل فرسودگی، عمل می‌کند. این یک مثال خوب برای نشان دادن این است که شرکتهای کوچکتر هم یک فرصت و شانس با محصولات ابداعی در بازارها دارند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...