۱۹) تأثیر منفی کارمزد بر تبلیغات دهان به دهان

۱۵۶/۰

*۱۳/۲

تأیید

۲۶) تأثیر مثبت رضایت بر تبلیغات دهان به دهان

۳۸۷/۰

**۰۵/۶

تأیید

** معناداری در سطح اطمینان ۹۹درصد. * معناداری در سطح اطمینان ۹۵ درصد.

فرضیه فرعی اول: میزان «دسترسی» به خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
H0: میزان «دسترسی» به خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات ندارد.
H1: میزان «دسترسی» به خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
بر طبق نتایج بدست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر دسترسی در سطح اطمینان ۹۵ درصد بر متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر معنی­دار دارد (آماره t در خارج از بازه ۹۶/۱- تا ۹۶/۱+ قرار گرفته است). با توجه به ضریب مثبت این مسیر می توان گفت که نوع این رابطه مثبت است. بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که با بهبود دسترسی مشتریان به خدمات اینترنتی بانک، بر میزان رضایت آنها از این نوع خدمات افزوده می­ شود و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار می‌گیرد. مقدار ضریب مسیر ۱۰۷/۰ نشان می­دهد که اگر متغیر دسترسی به میزان ۱ واحد اضافه شود و بهبود یابد، به احتمال ۹۵ درصد متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی به میزان ۱۰۷/۰ واحد افزایش می­یابد.

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

فرضیه فرعی دوم: میزان «سهولت» استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
H0: میزان «سهولت» استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات ندارد.
H1: میزان «سهولت» استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
بر طبق نتایج بدست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر سهولت در سطح اطمینان ۹۵ درصد بر متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر معنی­دار دارد (آماره t در خارج از بازه ۹۶/۱- تا ۹۶/۱+ قرار گرفته است). با توجه به ضریب مثبت این مسیر می توان گفت که نوع این رابطه مثبت است. بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که با بهبود سهولت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی بر میزان رضایت آنها از این نوع خدمات افزوده می­ شود و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار می‌گیرد. مقدار ضریب مسیر ۱۱۵/۰ نشان می­دهد که اگر متغیر سهولت استفاده به میزان ۱ واحد اضافه شود و بهبود یابد، به احتمال ۹۵ درصد متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی به میزان ۱۱۵/۰ واحد افزایش می­یابد.
فرضیه فرعی سوم: میزان «امنیت» خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
H0: میزان «امنیت» خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات ندارد.
H1: میزان «امنیت» خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
بر طبق نتایج بدست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر امنیت در سطح اطمینان ۹۵ درصد بر متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر معنی­دار (آماره t در خارج از بازه ۹۶/۱- تا ۹۶/۱+ قرار گرفته است). با توجه به ضریب مثبت این مسیر می توان گفت که نوع این رابطه مثبت است. بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که با بهبود امنیت خدمات اینترنتی بانک، بر میزان رضایت مشتریان از این نوع خدمات افزوده می­ شود و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار می‌گیرد. مقدار ضریب مسیر ۱۳۲/۰ نشان می­دهد که اگر متغیر امنیت به میزان ۱ واحد اضافه شود و بهبود یابد، به احتمال ۹۵ درصد متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی به میزان ۱۳۲/۰ واحد افزایش می­یابد.
فرضیه فرعی چهارم: «حمایت از مشتریان» در خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت آنها از این نوع خدمات دارد.
H0: « حمایت از مشتریان» در خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات ندارد.
H1: « حمایت از مشتریان» در خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
بر طبق نتایج بدست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر اعتماد در سطح اطمینان ۹۵ درصد بر متغیر رضایت مشتریان تأثیر معنی­دار دارد (آماره t در خارج از بازه ۹۶/۱- تا ۹۶/۱+ قرار گرفته است). با توجه به ضریب مثبت این مسیر می توان گفت که نوع این رابطه مثبت است. بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که با بهبود حمایت از مشتریان در خدمات بانکداری اینترنتی بر میزان رضایت مشتریان از این نوع خدمات افزوده می­ شود و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار می‌گیرد. مقدار ضریب مسیر ۰۱۳/۰ نشان می­دهد که اگر متغیر حمایت از مشتری به میزان ۱ واحد اضافه شود و بهبود یابد، به احتمال ۹۵ درصد متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی به میزان ۰۱۳/۰ واحد افزایش می­یابد.
فرضیه فرعی پنجم: طراحی وب سایت تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی دارد.
H0: طراحی وب تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی ندارد.
H1: طراحی وب تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی دارد.
بر طبق نتایج بدست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر طراحی وب سایت بر متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر معنی­دار ندارد (آماره t در بازه ۹۶/۱- تا ۹۶/۱+ قرار گرفته است). بنابراین، نمی توان به این نتیجه رسید که با بهبود طراحی وب سایت خدمات اینترنتی بانک ها بر میزان رضایت مشتریان از این نوع خدمات افزوده می­ شود و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار نمی‌گیرد.
فرضیه فرعی ششم: محتوای وب سایت تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی دارد.
H0: محتوای وب تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی ندارد.
H1: محتوای وب تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی دارد.
بر طبق نتایج بدست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر محتوای وب سایت بر متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر معنی­دار ندارد (آماره t در بازه ۹۶/۱- تا ۹۶/۱+ قرار گرفته است). بنابراین، نمی توان به این نتیجه رسید که با بهبود محتوای وب سایت خدمات اینترنتی بانک ها بر میزان رضایت مشتریان از این نوع خدمات افزوده می­ شود و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار نمی‌گیرد.
فرضیه فرعی هفتم: میزان «سرعت» خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
H0: میزان «سرعت» خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات ندارد.
H1: میزان «سرعت» خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
بر طبق نتایج بدست آمده از ضریب مسیر و آماره t، متغیر سرعت در سطح اطمینان ۹۹ درصد بر متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر معنی­دار دارد (آماره t در خارج از بازه ۵۸/۲- تا ۵۸/۲+ قرار گرفته است). با توجه به ضریب مثبت این مسیر می توان گفت که نوع این رابطه مثبت است. بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که با بهبود سرعت ارائه و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی بر میزان رضایت مشتریان از این نوع خدمات افزوده می­ شود و برعکس. بنابراین این فرضیه مورد تأیید قرار می‌گیرد. مقدار ضریب مسیر ۲۱۴/۰ نشان می­دهد که اگر متغیر سرعت به میزان ۱ واحد اضافه شود و بهبود یابد، به احتمال ۹۹ درصد متغیر رضایت مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی به میزان ۲۱۴/۰ واحد افزایش می­یابد.
فرضیه فرعی هشتم: میزان «کارمزد» خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر منفی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات دارد.
H0: میزان «کارمزد» خدمات بانکداری اینترنتی تأثیر منفی بر رضایت مشتریان از این نوع خدمات ندارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...