• تولید و توسعه سیستمهای تحلیلی و گزارشات مدیریتی (OLAP)
  • ارائه دوره های آموزشی استاندارد در زمینه های مختلف
  • ارائه خدمات مشاوره

فعالیتهای اصلی شرکت در بخش اتوماسیون صنعتی:
ارائه خدمات مشاوره ، طراحی و پیاده سازی ، نصب و راه اندازی ، نگهداری و پشتیبانی در زمینه:

  • سیستم‌های اتوماسیون صنعتی مبتنی بر PLC و DCS
  • سیستم‌های کنترل صنعتی مبتنی برمینی کامپیوتر‌ها وکامپیوترهای صنعتی
  • شبکه‌های مختلف صنعتی
  • سیستم‌های HMI
  • سیستم‌های Data Logging and Monitoring
  • سیستمهای SCADA
  • انتخاب و سایزکردن ، نصب و راه اندازی انواع موتورها و درایوهای AC و DC شرکت ABB
  • طراحی و اجرای تابلوهای قدرت و کنترل موتور خانه ها ( MCC )

فعالیتهای اصلی شرکت در بخش شبکه و سخت افزار:
ارائه خدمات مشاوره ، طراحی و پیاده سازی ، نصب و راه اندازی ، نگهداری و پشتیبانی :

  • مشاوره در انتخاب زیر ساخت
  • مشاوره و نظارت در پروژه های زیرساخت
  • طراحی کلان و تفصیلی شبکه
  • تهیه LOM ، LOS و SOC پروژه ها
  • تامین تجهیزات فعال وغیر فعال
  • ارائه راهکار شبکه
  • راهاندازی مراکز اینترنت و اینترانت و مدیریت ISP
  • راهاندازی شبکه های VPN
  • ارائه طرح امنیت اطلاعات
  • طراحی و برپاسازی Data Center
  • اجرای تمامی فعالیتهای فیزیکی و نرمافزاری ایجاد زیرساخت
  • مشاوره در زمینه انتخاب سختافزار و نرمافزار پایه پروژه های اطلاعاتی، اتوماسیون
  • طراحی و ایجاد سیستمهای Access Contrl و Ateudance / Absence
  • طراحی وب سایت سازمانها
  • طراحی و راه اندازی پرتال سازمانی

اهداف کیفی شرکت
مدیریت شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون بر آنست که امور شرکت را بر پایه اصول و موازین نظام تضمین کیفیت هدایت و راهبری نماید. در راستای انجام این مأموریت، پیشرفته‌ترین متدولوژی‌های بین‌المللی طراحی و ایجاد نرم‌افزار به کار گرفته می‌شود تا علاوه بر پشتیبانی چرخه تولید نرم‌افزارها، همخوانی و تطابق نرم‌افزارهای تولیدی را با نیازهای کاربران تضمین نماید. اهم اهداف کیفی شرکت به شرح زیر است:

  • تقویت وجدان کاری و حس مسئولیت‌پذیری کارکنان
    • ایجاد و بهبود مستمر علاقه و انگیزه در کارکنان برای دستیابی به اهداف شرکت
    • ( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

  • ارتقاء فرهنگ کار گروهی و بهبود مستمر سازمان و روشها
  • ارائه آموزش‌های مستمر به کارکنان (حداقل ۵ درصد وقت کاری) به منظور ارتقاء دانش فنی و حرفه‌ای آنها از طریق گردش کاری در مشاغل، مشارکت در سمینارها و نمایشگاه‌های تخصصی و دوره‌های کوتاه مدت فنی
  • طراحی و ایجاد سیستم‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی مطابق با نیاز مشتری، با بکارگیری معیارهای پیشرفته تولید سیستم و نرم‌افزار
  • برنامه‌ریزی و انجام پروژه‌های تحقیقاتی سیستمی و نرم‌افزاری
  • ارتقاء بهره‌وری و تلاش همگانی و مستمر در جهت کاهش هزینه‌های تولید نرم‌افزار

به ‌منظور دستیابی به اهداف کیفی، کلیه سطوح کارشناسی و مدیریتی شرکت در حوزه مسئولیت‌ها و فعالیت‌های خود به‌طور یکسان مسئول رعایت معیار‌های مدون و مصوب شرکت و ارتقاء و بهبود مستمر روش‌های عملیاتی جهت ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و تأمین رضایت کاربران می‌باشند. در این راستا در زمینه فعالیت‌های خود موفق به کسب گواهینامه‌های زیر شده است:

  • تضمین کیفیت ISO9001 94 در سال ۱۳۷۶
  • مدیریت کیفیت ISO9001:2000 در سال ۱۳۸۳
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...