راهنمای نگارش مقاله دانشگاهی و تحقیقاتی درباره بررسی تأثیر عوامل ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین |
۲-۹-۱)رویکرداول:رویکرد بیرون به درون(ارزش ویژه برند خارجی)…………………………………………………۳۱
۲-۹-۲)رویکرد دوم:رویکرد درون به بیرون(ارزش ویژه برند داخلی)………………………………………………….۳۲
۲-۹-۳)رویکردسوم: رویکرد یکپارچه ارزش ویژه برند……………………………………………………………………….۳۳
۲-۱۰)تفاوت ارزش ویژه برند و ارزش برند……………………………………………………………………………………………………۳۴
برند……………………………………………………………………………………………………………….۳۶
۲-۱۲)تعریف برند داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………۳۷
۲-۱۳)درونی ساختن برند……………………………………………………………………………………………………………………………..۴۲
۲-۱۴)تمایل به برند………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۵
۲-۱۵)دانش برند داخلی………………………………………………………………………………………………………………………………..۴۶
۲-۱۶)تعهد به برند داخلی…………………………………………………………………………………………………………………………….۴۶
۲-۱۷)هویت برند داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………….۴۷
۲-۱۸)برند گذاری در صنعت بانکداری…………………………………………………………………………………………………………۴۷
۲-۱۹)اهداف خصوصی سازی بانک ها …………………………………………………………………………………………………………۷۴
ب
بخش دوم: مدل های ارزش ویژه برند خارجی(تحقیقات داخل کشور و خارج کشور)
۲-۲۰)تحقیقات خارج از کشور……………………………………………………………………………………………………………………..۵۰
۲-۲۰-۱) مدل هریس و چرناتونی(۲۰۰۲)…………………………………………………………………………………………۵۰
۲-۲۰-۲)مدل احمد ورفیق (۲۰۰۲)………………………………………………………………………………………………….۵۴
۲-۲۰-۳)مدل ارد(۲۰۰۳)……………………………………………………………………………………………………………………۵۴
۲-۲۰-۴) مدل بورمن وزپلین(۲۰۰۵)…………………………………………………………………………………………………۵۵
۲-۲۰-۵)مدل پانجایسری و اوانشزکی(۲۰۰۹)……………………………………………………………………………………۶۰
۲-۲۰-۶)تحقیق مؤسسه تحقیقات و آموزش جهانی برای ارتباطات درونی ملکروم……………………………۶۳
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۲-۲۰-۷) مدل پانجایسری و ویلسون و اوانشزکی(۲۰۱۱)………………………………………………………………….۶۴
۲-۲۰-۸)مدل بامگرت و اسچمیدت (۲٫۱۰)…………………………………………………………………………………………۶۶
۲-۲۰-۹) تحقیقات منهرت و ترز(۲۰۰۸) و چرناتونی و کوتام (۲۰۰۶)……………………………………………….۶۷
۲-۱۵)تحقیقات داخل کشور در زمینه برند سازی داخلی…………………………………………………………………………..۶۹
بخش سوم: توسعه مدل مفهومی پژوهش……………………………………………………………………………………………………..۷۲
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
۳-۱)مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۷
۳-۲)طرح پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۷
۳-۳)جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۹
ج
۳-۴)نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۹
۳-۵)تعیین حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۰
۳-۶)روش های نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………………….۸۰
۳-۷)متغیرهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۳
۳-۸)قلمروهای پژوهش
۳-۸-۱)قلمرو موضوعی…………………………………………………………………………………………………………………………………۸۳
۳-۸-۲)قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۳
۳-۸-۳)قلمرو زمانی……………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۴
۳-۹)تهیه و تنظیم پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………..۸۴
۳-۱۰) روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۵
۳-۱۱) پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۶
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده های تحقیق
۴-۱)مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۹
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1401-04-15] [ 08:50:00 ق.ظ ]
|